Colin Magazine

Bli fit med Ashthetrainer

Förhoppningsvis har träningsvärken efter Ashkans Jalilians tidigare utegymspass lagt sig och du står kanske redo med proteinbaren i högsta hugg. Passa på att fylla på med del 2 i träningsinspiration inför sommarens hårda workout utomhus.

STÅENDE TRICEPS

triceps stående

Frys dina armbågar ovanför ditt huvud. Exhalera när du pressar upp ribban och bromsa vikten på tillbaka vägen.

MÖRDAR-SITUPS

mördar-situps

Spänn hela din core under hela denna övning och var extra noga med att exhalera på vägen upp. Använd dina händer som riktlinje under övningen. Du kan även ha en vikt i dina händer för nästa nivå!

SQUATS TILL AXELPRESS

squat till axel

squat till axel

Stå axelbrett med dina hälar och spänn hela magen på vägen ner för att sedan explosivt pressa upp med hela fotvalvet. Direkt efter det gör du en klassisk militärpress. Denna övning är perfekt för att få igång hela kroppen.

DELTOID RODD

Stå axelbrett och ro med armbågarna ut från kroppen.

UPPHOPP

upphopp

Ta i med armarna för att lättare komma upp med hela kroppen. Landa med armarna rakt utåt för en jämnare vikt.

SPRINGA MED DÄCK

springa med däck

Om du ej har ett däck så hitta en backe att avsluta din träning i. 15 min backträning är den bästa avslutningen då hela kroppens förbränning redan är igång.

Nästa Inlägg

Föregående Inlägg

Lämna en kommentar

© 2018 Colin Magazine

Tema av Anders Norén